Vrste internet oglašavanja – WEB KREATIVA

Online oglasi su postali osnovni dio interneta. Za one koji su se tek upustili u online marketing, opseg i raznolikost vrsta oglašavanja na internetu može biti zbunjujuća. Pogledajmo iz ove perspektive – Napravili ste odličnu web stranicu sa izvrsnim korisničkim sučeljem i puno atraktivne grafike. Imate izvrstan proizvod ili uslugu koja je vrlo tražena, a vi ste postavili razumnu konkurentsku cijenu koja bi vam treba donijeti dobru prodaju. Sve odlično izgleda, ali prodaja ne ide onako kako ste očekivali. Postoje besplatne metode koje možete koristiti kako biste dobili promet na vašu web stranicu, ali teško je pobijediti brzinu i jednostavnost korištenja plaćenih reklamnih kampanja. Kako bismo vam olakšali odluku pri odabiru koju plaćenu reklamnu kampanju koristiti napravili smo temeljitu analizu i kategorizirali 5 najpopularnijih oblika internet oglašavanja.

Google AdWords [google.hr] (Pay-Per-Click oglašavanje – Oglasi plaćeni po kliku)

Platiti oglašavanje po kliku je izvrsna alternativa za tvrtke koje imaju velika financijska sredstva i mogu uložiti više novaca u donošenje ciljanog prometa na svoje web stranice. AdWords se smatra ciljanim reklamiranjem, jer korisnici zapravo upisuju u tražilicu ključne riječi koje su relevantne za vaše proizvode i usluge. Ovaj način oglašavanja može donijeti mnogo prometa te povećati vaše online poslovanje vrlo brzo. Ako ste mala tvrtka i nemate iskustva sa ovakvim oblikom internet oglašavanja, budite oprezni jer biste mogli vrlo lako izgubiti mnogo novaca. Stoga, provjerite da li imate dobre ključne riječi [hr-seo.com] i budite spremni uložiti nešto novaca u početku dok ne shvatite cijeli proces. Za oglašavanje na Google AdWords, morat ćete otvoriti Google AdWords račun.

Banner oglašavanje

Ovaj oblik online oglašavanja je stariji od samih pretraživača, a koncept je prilično jednostavan. Jednostavno stavite nekakav banner (obično atraktivnu sliku i naslov) na relevantne web stranice. Korisnici koji odluče kliknuti će završiti na vašoj web stranici i, nadamo se, obaviti će kupnju. Problem je u tome što su ovih dana, većina internetskih stranica, pretrpana bannerima i većina korisnika ih je počela ignorirati, pa je mali postotak korisnika koji će zapravo kliknuti na vaš oglas. Imajući to na umu, morate biti sigurni da ste ne plaćate puno za oglašavanje na web stranici na kojoj se vaš banner neće isticati.

Poslovni imenici

Poslovni imenici su veliki i popularan oblik ciljanog oglašavanja danas. Sve što trebate učiniti je da se vaš oglas nađe u odgovarajućim kategorijama i da se istaknu među konkurencijom. Primjerice, ako imate tvrtku koja se bavi proizvodnjom i prodajom kutnih garnitura, bitno je da se vaša tvrtka nalazi u određenoj kategoriji pod nazivom kutne garniture [winko.com], isto vrijedi i za tvrtke koje se bave proizvodnjom kartonskih kutija [winko.com], građevinom [winko.com], keramikom [winko.com] i slično. Svaka djelatnost ima svoju kategoriju.

Odaberite poslovne imenike koji će vam donijeti najviše prometa, regionalne i lokalne poslovne imenike ili one koji se odnose na vašu nišu na tržištu. Mogućnosti su beskrajne.

Social Media

Jeste li čuli za Facebook [hr-hr.facebook.com]? Naravno da jeste. Ono što mnogi još ne znaju je to da se društvene mreže i mediji mogu koristiti kao oblik internet oglašavanja, a Facebook oglasi su izvrsni primjeri. Prvo, morate shvatiti da većina ljudi jednostavno koriste ove društvene mreže za druženje sa svojim prijateljima i zabavu te velike tvrtke već izražavaju svoje sumnje u učinkovitost marketinških kampanja na društvenim mrežama. Na internetu možete pronaći i cijelu knjigu napisanu o povratu ulaganja reklamiranjem na drštvenima mrežama, tako da morate biti oprezni da ne gubite puno vremena na nešto što vam neće donijeti rezultate. Međutim Facebook ima svojih prednosti jer koristi sustav oglašavanja koji je vrlo jednostavan za implementaciju i nudi širok opseg opcija na Facebook stranicama. Primjer od opcija je da samo korisnici Facebooka koji su u određenom demografskim krugovima koje ste izabrali će se moći vidjeti vaše reklame. To pomaže suziti izbor na korisnike koji vide oglašavanje, tako da se ne troši novac na korisnike koji nisu zainteresirani za ono što vaša web stranice ima u ponudi.

Email Oglašavanje

Email oglašavanje je slanje oglasa korisnicima putem email-a. Ovaj oblik oglašavanja je vrlo koristan jer možete obavijestiti pretplatnike o određenim promocijama, popustima ili novostima. Većina email reklama imaju veliku sliku sa vrlo malo teksta, jer korisnici u većini slučajeva neće gubiti mnogo vremena čitajući email oglase, tako da je važno da vaš email oglas bude jasan i što kraći.

Novosti

Komentari su isključeni.